|
Návrh komunikačního plánu
Kalábová, Martina ; Ing.Tomáš Kousal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou komunikačního plánování. Cílem práce je, kromě shromáždění dostupných teoretických východisek, analýza vybrané společnosti, kterou je T-mobile Czech Republic a.s. Součástí praktické části je také návrh případných změn v činnostech analyzované společnosti v souladu s teoretickými východisky a s ohledem na podmínky společnosti.
|
|
Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníka firmy Aromatica cz
Michálková, Renata ; Koudelková, Petra (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se budu věnovat problematice spokojenosti zákazníka, která je důležitým faktorem úspěchu firmy. Zákazník je nejdůležitějším článkem trhu a pokud není dostatečně spokojen, odchází ke konkurenci. Proto pokud chce být firma úspěšná na trhu, musí věnovat zákazníkovi dostatečnou péči a pozornost. Cílem je navrhnout projekt zvyšování zákaznické spokojenosti a tím také zvyšování povědomí o firmě. Spokojenost zákazníků budu sledovat ve firmě, zabývající se výrobou a distribucí bylinných produktů a to na základě metody dotazování pomocí dotazníků, při které jsou oslovováni jak lékárníci, tak koneční spotřebitelé. Ze zjištěných údajů dotazníkového šetření vyhodnotím spokojenost zákazníků a navrhnu doporučení firmě, které by vedlo ke zvýšení spokojenosti zákazníka.
|
| |
|
Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků
Holcová, Eva ; Stejskal, Ladislav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Ve své práci se zabývám problematikou marketingového výzkumu, konkrétně marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků. Cílem práce je, kromě shromáždění dostupných teoretických východisek, analýza vybrané společnosti, kterou je Českomoravská stavební spořitelna, a. s. Součástí praktické části je také návrh případných změn v činnostech analyzované společnosti v souladu s teoretickými východisky a s ohledem na podmínky společnosti.
|
|
Marketingový výzkum
Skopalová, Michaela ; Soušek, Miloslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je analýza čínského trhu v sektoru otopných těles se záměrem zhodnotit možnost vstupu českého podniku na tento obtížný trh. Na začátku práce jsou shrnuta základní teoretická východiska, která tvoří podklad marketingové analýzy. V praktické části je nejprve zhodnoceno postavení podniku na českém trhu a též byla vyhotovena interní analýza podniku. Poté následuje zahraniční marketingová analýza, ve které jsou hodnoceny jednotlivé proměnné, které mohou ovlivnit případné úspěšné působení podniku na čínském trhu. V této sekci jsou též popsány základní podmínky pro podnikání na tomto trhu. Na základě poznatků z analýzy jsou formulovány výstupy, které tvoří doporuční podniku ohledně otázky zda se na čínském trhu etablovat či ne.
|
| |
| |
|
Návrh komunikačního plánu
Kalábová, Martina ; Ing.Tomáš Kousal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou komunikačního plánování. Cílem práce je, kromě shromáždění dostupných teoretických východisek, analýza vybrané společnosti, kterou je T-mobile Czech Republic a.s. Součástí praktické části je také návrh případných změn v činnostech analyzované společnosti v souladu s teoretickými východisky a s ohledem na podmínky společnosti.
|
|
Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků
Holcová, Eva ; Stejskal, Ladislav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Ve své práci se zabývám problematikou marketingového výzkumu, konkrétně marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků. Cílem práce je, kromě shromáždění dostupných teoretických východisek, analýza vybrané společnosti, kterou je Českomoravská stavební spořitelna, a. s. Součástí praktické části je také návrh případných změn v činnostech analyzované společnosti v souladu s teoretickými východisky a s ohledem na podmínky společnosti.
|
|
Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníka firmy Aromatica cz
Michálková, Renata ; Koudelková, Petra (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se budu věnovat problematice spokojenosti zákazníka, která je důležitým faktorem úspěchu firmy. Zákazník je nejdůležitějším článkem trhu a pokud není dostatečně spokojen, odchází ke konkurenci. Proto pokud chce být firma úspěšná na trhu, musí věnovat zákazníkovi dostatečnou péči a pozornost. Cílem je navrhnout projekt zvyšování zákaznické spokojenosti a tím také zvyšování povědomí o firmě. Spokojenost zákazníků budu sledovat ve firmě, zabývající se výrobou a distribucí bylinných produktů a to na základě metody dotazování pomocí dotazníků, při které jsou oslovováni jak lékárníci, tak koneční spotřebitelé. Ze zjištěných údajů dotazníkového šetření vyhodnotím spokojenost zákazníků a navrhnu doporučení firmě, které by vedlo ke zvýšení spokojenosti zákazníka.
|