Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh komunikačního plánu
Kalábová, Martina ; Ing.Tomáš Kousal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou komunikačního plánování. Cílem práce je, kromě shromáždění dostupných teoretických východisek, analýza vybrané společnosti, kterou je T-mobile Czech Republic a.s. Součástí praktické části je také návrh případných změn v činnostech analyzované společnosti v souladu s teoretickými východisky a s ohledem na podmínky společnosti.
Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníka firmy Aromatica cz
Michálková, Renata ; Koudelková, Petra (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se budu věnovat problematice spokojenosti zákazníka, která je důležitým faktorem úspěchu firmy. Zákazník je nejdůležitějším článkem trhu a pokud není dostatečně spokojen, odchází ke konkurenci. Proto pokud chce být firma úspěšná na trhu, musí věnovat zákazníkovi dostatečnou péči a pozornost. Cílem je navrhnout projekt zvyšování zákaznické spokojenosti a tím také zvyšování povědomí o firmě. Spokojenost zákazníků budu sledovat ve firmě, zabývající se výrobou a distribucí bylinných produktů a to na základě metody dotazování pomocí dotazníků, při které jsou oslovováni jak lékárníci, tak koneční spotřebitelé. Ze zjištěných údajů dotazníkového šetření vyhodnotím spokojenost zákazníků a navrhnu doporučení firmě, které by vedlo ke zvýšení spokojenosti zákazníka.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Navrátilová, Petra ; Jiříček, Michal (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového výzkumu, konkrétně marketingového výzkumu spokojenosti zákazníků. Analýza spokojenosti zákazníků je zaměřena na dva důležité segmenty - na konečného zákazníka a na distributory. Obsahem práce je tedy výzkum spokojenosti těchto zákaznických segmentů, jejichž názor má velký vliv na kvalitu a strukturu vydávaných knih zákazníkům.
Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků
Holcová, Eva ; Stejskal, Ladislav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Ve své práci se zabývám problematikou marketingového výzkumu, konkrétně marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků. Cílem práce je, kromě shromáždění dostupných teoretických východisek, analýza vybrané společnosti, kterou je Českomoravská stavební spořitelna, a. s. Součástí praktické části je také návrh případných změn v činnostech analyzované společnosti v souladu s teoretickými východisky a s ohledem na podmínky společnosti.
Marketingový výzkum
Skopalová, Michaela ; Soušek, Miloslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je analýza čínského trhu v sektoru otopných těles se záměrem zhodnotit možnost vstupu českého podniku na tento obtížný trh. Na začátku práce jsou shrnuta základní teoretická východiska, která tvoří podklad marketingové analýzy. V praktické části je nejprve zhodnoceno postavení podniku na českém trhu a též byla vyhotovena interní analýza podniku. Poté následuje zahraniční marketingová analýza, ve které jsou hodnoceny jednotlivé proměnné, které mohou ovlivnit případné úspěšné působení podniku na čínském trhu. V této sekci jsou též popsány základní podmínky pro podnikání na tomto trhu. Na základě poznatků z analýzy jsou formulovány výstupy, které tvoří doporuční podniku ohledně otázky zda se na čínském trhu etablovat či ne.
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti LCS INTERNATIONAL, a.s. s informačními systémy Helios
Vlček, Petr ; Tymočko, Václav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je zjištění spokojenosti stávajících zákazníků s ekonomickými informačními systémy HELIOS ve společnosti LCS International,a.s., která se zabývá vývojem a prodejem těchto informačních systémů. Diplomová práce obsahuje analýzu výsledků, na základě které byly zjištěny silná a slabá místa u jednotlivých informačních systémů z pohledu stávajícího zákazníka a návrhy vedoucí ke zvýšení spokojenosti stávajících zákazníků s informačními systémy HELIOS.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Navrátilová, Petra ; Jiříček, Michal (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového výzkumu, konkrétně marketingového výzkumu spokojenosti zákazníků. Analýza spokojenosti zákazníků je zaměřena na dva důležité segmenty - na konečného zákazníka a na distributory. Obsahem práce je tedy výzkum spokojenosti těchto zákaznických segmentů, jejichž názor má velký vliv na kvalitu a strukturu vydávaných knih zákazníkům.
Návrh komunikačního plánu
Kalábová, Martina ; Ing.Tomáš Kousal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou komunikačního plánování. Cílem práce je, kromě shromáždění dostupných teoretických východisek, analýza vybrané společnosti, kterou je T-mobile Czech Republic a.s. Součástí praktické části je také návrh případných změn v činnostech analyzované společnosti v souladu s teoretickými východisky a s ohledem na podmínky společnosti.
Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků
Holcová, Eva ; Stejskal, Ladislav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Ve své práci se zabývám problematikou marketingového výzkumu, konkrétně marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků. Cílem práce je, kromě shromáždění dostupných teoretických východisek, analýza vybrané společnosti, kterou je Českomoravská stavební spořitelna, a. s. Součástí praktické části je také návrh případných změn v činnostech analyzované společnosti v souladu s teoretickými východisky a s ohledem na podmínky společnosti.
Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníka firmy Aromatica cz
Michálková, Renata ; Koudelková, Petra (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se budu věnovat problematice spokojenosti zákazníka, která je důležitým faktorem úspěchu firmy. Zákazník je nejdůležitějším článkem trhu a pokud není dostatečně spokojen, odchází ke konkurenci. Proto pokud chce být firma úspěšná na trhu, musí věnovat zákazníkovi dostatečnou péči a pozornost. Cílem je navrhnout projekt zvyšování zákaznické spokojenosti a tím také zvyšování povědomí o firmě. Spokojenost zákazníků budu sledovat ve firmě, zabývající se výrobou a distribucí bylinných produktů a to na základě metody dotazování pomocí dotazníků, při které jsou oslovováni jak lékárníci, tak koneční spotřebitelé. Ze zjištěných údajů dotazníkového šetření vyhodnotím spokojenost zákazníků a navrhnu doporučení firmě, které by vedlo ke zvýšení spokojenosti zákazníka.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.